Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Tvillingträffen

Kategori: Allmänt

Vilken lärorik dag. Var på öppna förskolan i mölnlycke där de var dags för oss med tvillingar att äntligen få träffas. Jag tror att det inte är en slump vilka som får uppleva detta i sitt liv, vilka fantastiska människor! Jag tycker att det märks stor skillnad på de som endast har ett barn åt gången och de som har twins. Det är ett sånt lugn och harmoni runt alla föräldrar, barnen är två mirakel och alla är så öppna och ärliga i sitt föräldraskap. Underbart! Idag var vi ca 6 vuxna och 12 barn och de ska bli otroligt kul att få följa dessa genom träffarna som kommer ske 1 gång i månaden ( oftare om vi vill ). Jag är exalterad över de här året och lever fortfarande i en bubbla, tänk att just jag får uppleva detta :)

Sen blev de en snabbis till jobbet, men vände nästan i dörren då jag är LIVRÄDD för rs- viruset och gjorde bara de jag skulle. Nu sover sessorna gott i sin säng sen nästan en timme tillbaka och jag kan inte slita blicken ifrån kameran. Imorgon är hela familjen samlad igen, och för första gången någonsin sen twinstars kom så har jag inget inplanerat. Skönt! 


Kommentarer

  • Juliana säger:

    Tack för din härliga blogg. Den är ärlig och rak inga krusidulle❤️ Jag älskar uppdateringarna på mina små älsklingar och lär känna dig ännu bättre min underbara svärdotter😍Ni är bäst!!!! När jag tänker på er känner jag sådan tacksamhet🙏Pussar och kramar till er alla😃

    2015-01-14 | 07:08:16

Kommentera inlägget här: