Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Vad hände där?

Kategori: Allmänt

Här sitter jag i soffan med två sovande barn på varsin sida om mig. Klockan har inte ens slagit Nyhetsmorgon och här är jag, kollandes på Scooby doo med följd av turtles. Är det NU man börjar bli vuxen? När hände de senast att jag frivilligt gick upp kl 07.00 en lördag? Tanken när tjejerna låg och jollrade i sängen var - " Nu har dom sovit hela natten, så dom lär vara helt utsövda och sugna på mammagos. Upp och hoppa! " Men med mat i magen och efter några kärleksförklaringar så somnade båda gott igen. Med rykande färska ägg och doft av nybryggt kaffe, tända ljus och snöskimmer ute så erkänner jag att det är ganska mysigt. Ha en fin lördag och passa på att mysa ordentligt idag när vädret ska gå bananas. Nu ska jag smaka lite mer på de här vuxenlivet ;) puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: