Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Vilken natt :/

Kategori: Allmänt

Antal sovtimmar inatt kan ja lätt räkna på en halv hand:/ var ju och knäckte ryggen i tisdags och tyckte under kvällen att de blivit bättre, men skrattar bäst som skrattar sist, typ. När klockan slagit 03.15 gav jag upp och rotade fram dom starkaste tabletterna jag kunde hitta som blivit över efter min operation, men hjälpte de? Nej! Egentligen vill jag ligga i ett varmt bad med en box rödtjut på en droppställning rätt in i blodet. Tyvärr har jag ingen droppställning så där skiter de sig, endast därför jag inte gör de ;) På min topp 10 lista "saker jag ska göra innan jag dör" ligger den punkten som topp 3.

Nej nu ska jag inte lägga mer energi på mitt måndagsexemplar till rygg, istället ska jag gosa ner barnen i vagnen och kriga mig ut på dom oplogade vägarna i skogen. Kämpa! 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: