Gela Björklund

Fånga vartenda litet glitterkorn som kommer i din närhet

Mitt hjärta blöder

Kategori: Allmänt

Kollar just nu på efterlyst och jag vill bara gråta och skrika rakt ut! Vad fan händer i världen? Människor är riktiga jävla monster och jag är livrädd när jag tänker på vad mina älskade barn kommer att få se och uppleva under deras liv. Dom ligger i sitt rum och sover gott sen många timmar tillbaka och jag vill gå in och ta båda under mina armar och försvinna långt ifrån verkligheten, fy fan för allt som händer. Föräldrar som blir av med sina oskyldiga barn för att någon annan har tagit deras liv, jag vill spy. Tanken av att snart börja jobba och och lämna ifrån mej mina barn till någon annan på dagarna gör mig illamående. Jag ska göra allt jag bara kan för dom om de så kommer kosta mig livet, utan att någonsin tveka. Tårarna rinner och man känner sig så vidrigt jävla maktlös, hur fan har jag ens haft mage att gnälla för för lite sömn de senaste dagarna? Mina älskade älskade skruttar, jag kommer kriga livet ut för er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: